GROEPSLESSEN

Les mills bodybalance

Bij BODYBALANCE kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.

Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

WAT IS LES MILLS BARRE?

Mooi betekent niet zwak. Balletdansers zijn de sterkste atleten ter wereld, hun gratie en elegantie worden gevormd door een gefocuste en gecontroleerde training.

Les Mills BARRE is een moderne versie van een klassieke balletles; een workout van 30 minuten ontwikkeld om de houdingsspieren te shapen, corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de hecktiek van alledag. Als je op zoek bent naar een andere manier van trainen of een nieuwe manier van zelfexpressie, zul je Les Mills BARRE geweldig vinden.

TABATA

Tabata is een intervaltraining waarbij jij zelf de intensitiviteit van de training kan bepalen. Ieder nummer bestaat uit 4 oefeningen van 20 sec, welke je 2 rondes doet. Ieder nummer een andere spiergroep. 
Een combinatie van kracht, conditie & kracht-uithoudingsvermogen.
Bepaal je eigen tempo en daag jezelf iedere les iets meer uit!

WAT IS BODYPUMP?

 

BODYPUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel! Zoals bij alle andere Les Mills programma’s, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

LES MILLS GRIT STRENGHT

WAT KUN JE VERWACHTEN?

LES MILLS GRIT Strength is een high-intensity interval training van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en verder! Je traint met een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Je ontvangt maximale persoonlijke aandacht omdat je in een kleine groep traint. Met de coach die samen met jou op de workout vloer meetraint en die jou en het team motiveert, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen. En het beste van alles: je behaalt de resultaten waar je naar op zoek bent.

WAT IS LES MILLS CORE?

 

In een CORE les zitten alle ingrediënten voor een sterker lichaam en een slanke taille. Met een sterke core word je sterker in alle dingen die je doet – het is de lijm die alle lichaamsdelen met elkaar verbindt. Bij CORE krijg je ook oefeningen voor stevigere heupen, billen en onderrug.

Alle oefeningen in CORE hebben opties, dus het is uitdagend maar ook haalbaar voor je eigen fitnessniveau. Goed opgeleide instructeurs zorgen dat je de oefeningen uitvoert met een perfecte techniek. Bij CORE gebruik je niet alleen je eigen lichaamsgewicht, maar ook weerstandsbanden en gewichtschijven.

ASHTANGA YOGA

Ashtanga yoga is één van de meest uitdagende vorm van yoga. 
Kenmerkend voor Ashtanga Yoga is, dat je ademhaling de leidraad vormt voor een vaste opeenvolging van houdingen ook wel asana’s genoemd. 
Met behulp van de houdingen en je ademhaling leer je hoe je geest en lichaam met elkaar in verbinding staan.
Je leert daardoor je grenzen kennen en deze te respecteren. Je zult ervaren dat het mogelijk is om vanuit respect je werkelijk te
ontspannen en vervolgens innerlijk te groeien.
Je begint met de Primary Serie. Deze reinigt je lichaam. Door het uitvoeren van de houdingen wordt je bloed verwarmd, waardoor gifstoffen via transpiratie het lichaam verlaten.